Busteni in 6 ore.

Trip day ..cu deviza asta am plecat ieri din Gara de Nord catre Busteni.Recunosc ca eram incantata peste masura doar cu gandul ca voi vizita castelul Cantacuzino ,pe care,vazandu-l din anumite fotografii,mi-am dorit sa il „intalnesc” in persoana.

Bun..zis si facut!

La ora 10 dimineata ajungem in Busteni,castelul la 10 minute de mers pe jos.Pretul de intrare pentru un adult este de 45 lei.Noi am ales sa vizitam castelul plus o expozitie interactiva pe care v-o recomand numita „Moving Van GOGH”.

La 11:05 incepe turul.Castelul impresionant,insa ce ne-a furat instant a fost privelistea si terasa.Expozitia merita vizitata avand in vedere efectele realizate de organizatori.Podea cu floarea soarelui,picturi care prind viata la umbra.Ce mai ..ne-a placut.

Daca aveti timp sa popositi la o cafea pe terasa castelului,de preferat la o masa de langa balustrada ,pff..sunteti norocosi.

Noi am luat si pranzul acolo,insa ce-i drept locatia,privelistea si renumele costa.Preturile sunt piperate insa mancarea probata de noi a fost delicioasa,felicitari bucatarului:Romica Harabagiu.Se simte influenta franceza a bucatarului incepand de la pastele comandate si pana la desert.Noi am ales din meniu:Tagliatele cu somon,Taglioni cu cozi de creveti si sos alb si lava cakes cu ciocolata alba si inghetata de fistic.

Un pranz de 2 persoane va duce cam la 200 lei.

Bun..dupa minunatul pranz,am zis sa profitam sa vizitam si manastirea Caraiman asa ca am luat-o la pas pana acolo.E un loc atat de luminos si spiritual,total recomandat daca doriti sa va incarcati bateriile.

Mai jos va lasam dovada.

Lasă un comentariu